PODPORA a SERVIS
RIEŠENIE OPRAVY V ZÁRUKE PRE IČO
Profesionálne produkty
Spotrebiteľské produkty
RIEŠENIE OPRAVY V ZÁRUKE BEZ IČO
(fyzická osoba nepodnikateľ)
Po odoslaní reklamačného formuláru vás budeme kontaktovať ohľadne ďalšieho postupu reklamácie.
POZÁRUČNÝ SERVIS
V prípade, že potrebujete cenovú ponuku na servisný úkon alebo ste nenašli požadovanú servisnú službu, kontaktujte náš e-shop a my vám konkrétny servisný úkon vrátane náhradných dielov (pokiaľ sú potrebné) naceníme.
ROZŠÍRENIE ZÁRUKY
V prípade, že ste nenašli požadované rozšírenie záruky alebo potrebujete poradiť s výberom pre vaše zariadenie, kontaktujte nás.
Kontaktujte OBCHODHP Care Pack
Pozrite si zoznam odporučených možností podpory na ochranu a predĺženie životnosti produktu, do ktorého ste investovali.
RIEŠENIE OPRAVY V ZÁRUKE
Pred zaslaním tabletu, notebooku alebo PC do servisu sa prosím uistite, že sa nejedná o softvérový problém. Pre vylúčenie softvérového problému vám odporúčame zálohovať dáta a vykonať obnovu systému do pôvodného továrenského nastavenia (prostredníctvom utility eRecovery).
Pokyny pre SPRÁVNE ZABALENIE ZÁSIELKYZáručné reklamácie profesionálnych notebookov, počítačov a monitorov HP
Elite
EliteBook
ProBook
ZBook
EliteDesk
ProDesk
HP Pro
PC Z séria
EliteDisplay
LCD Z séria
Záručné reklamácie profesionálnych zariadení HP Enterprise
HPE ProLiant
Záručné reklamácie Spotrebiteľských notebookov, počítačov, monitorov a tlačiarní HP
ENVY
Spectre
Omen
Victus
Pavilion
DeskJet
LaserJet
OfficeJet
...
Záručné reklamácie profesionálnych tlačiarní a multifunkčných zariadení HP
LaserJet Enterprise
LaserJet Pro
OfficeJet Pro
Enterprise PageWide
Záručné reklamácie príslušenstva HP a produktov ostatných výrobcov
Adaptéry
Dokovacie stanice
Klávesnice
Myšky
Brašne
...
Určené len pre príslušenstvo HP (adaptéry, dokovacie stanice, brašne a pod.) a produkty ostatných výrobcov zakúpené cez internetový obchod hp-shop.sk.
Adresa servisu:
Euroline computer s.r.o.
(CMC Data)
Svätoplukova 245/7
036 01 Martin
POZÁRUČNÝ SERVIS
V našom servise vykonávame pozáručný servis na všetky produkty predávané v internetovom obchode hp-shop.sk.
Pre nacenenie pozáručnej opravy postačuje vyplniť formulár a vyžiadať si cenovú ponuku, alebo doručiť zariadenie do nášho servisného strediska v Martine. Analýzu poruchy a ponuku na servis väčšinou nie je možné spraviť na diaľku, preto vás môže servis požiadať o doručenie tovaru do servisného strediska v Martine.
TOVAR DO SERVISU JE MOŽNÉ DORUČIŤ:
- OSOBNE NA PREDAJŇU
- ZASLAŤ KURIÉROM na našu adresu
- OBJEDNAŤ ZVOZ DO SERVISU (balík do 10 kg)
CENOVÁ PONUKA
Pokiaľ chcete využiť zvoz zariadenia do servisu, vyplňte vo formulári adresu na vyzdvihnutie zásielky. Odoslaním formulára súhlasíte s podmienkami a cenou za poskytnuté služby.
VYSTAVENIE PONUKY
Po analýze poruchy vám zašleme cenovú ponuku na servisnú službu alebo opravu, vrátane potrebných náhradných dielov.
AK VÁM CENOVÁ PONUKA NEVYHOVUJE
Pokiaľ s cenovou ponukou na opravou nebudete súhlasiť, bude vám účtovaný poplatok za základnú analýzu a nacenenie opravy:
29,90 € s DPH
SERVIS
Ak budete s opravou a cenou podľa ponuky súhlasiť, bude vám účtovaný poplatok za základnú analýzu a cena za poskytnuté služby, doprava zariadenia späť k vám je bezplatná.
POKYNY PRE SPRÁVNE ZABALENIE ZÁSIELKY
Zasielané zariadenie je nutné riadne zabaliť tak, aby pri preprave nedošlo k jeho poškodeniu. Reklamované zariadenie zabaľte najlepšie do originálnej alebo inej pevnej krabice. Priestor medzi obalom a produktom vyplňte obalovým materiálom a uistite sa, že sa zariadenie ani priložené príslušenstvo pri manipulácii s krabicou nepohybuje.