POZÁRUČNÝ SERVIS

V prípade, že potrebujete cenovú ponuku na servisný úkon alebo ste nenašli požadovanú servisnú službu, kontaktujte náš e-shop a my vám konkrétny servisný úkon vrátane náhradných dielov (pokiaľ sú potrebné) naceníme.

ROZŠÍRENIE ZÁRUKY

V prípade, že ste nenašli požadované rozšírenie záruky alebo potrebujete poradiť s výberom pre vaše zariadenie, kontaktujte nás.

 Kontaktujte OBCHOD

HP Care Pack

Pozrite si zoznam odporučených možností podpory na ochranu a predĺženie životnosti produktu, do ktorého ste investovali.

RIEŠENIE OPRAVY V ZÁRUKE

Pred zaslaním tabletu, notebooku alebo PC do servisu sa prosím uistite, že sa nejedná o softvérový problém. Pre vylúčenie softvérového problému vám odporúčame zálohovať dáta a vykonať obnovu systému do pôvodného továrenského nastavenia (prostredníctvom utility eRecovery).

 UPOZORŇUJEME, v prípade, že bude potrebná obnova systému do pôvodného továrenského nastavenia, STRATÍTE DÁTA ULOŽENÉ NA DISKU.
 ZARIADENIE ZABAĽTE TAK, ABY SA PRI PREPRAVE NEPOŠKODILO. Prepravná služba ani naša spoločnosť neručí za nedostatočne zabalené zariadenie.
 Pokyny pre SPRÁVNE ZABALENIE ZÁSIELKY

Záručné reklamácie profesionálnych notebookov, počítačov a monitorov HP

Profesionálne notebooky HP  Profesionálne počítače HPProfesionálne monitory HP

Elite
EliteBook
ProBook
ZBook
EliteDesk
ProDesk
HP Pro
PC Z séria
EliteDisplay
LCD Z séria

Pre zariadenia s Carry In a On-Site zárukou Záručný servis typu (Customer Carry In) a záručný servis u zákazníka typu (On-Site) pre profesionálne modelové rady notebookov, počítačov a monitorov HP, poskytujú autorizovaní servisní partneri HP.
  Pri nahlasovaní reklamácie je dôležité mať pripravené:
sériové číslo (SN) produktu
doklad o kúpe
popis hlásenej závady
adresu pre doručenie
  Preprava do servisu je realizovaná prostredníctvom kuriérskej služby.
Zariadenie bude vyzdvihnuté na vašej adrese a dopravené do servisného strediska a po vykonanej oprave doručené späť na vašu adresu.

Záručné reklamácie profesionálnych zariadení HP Enterprise

Servery HP Enterprise

HPE ProLiant

Pre zariadenia s Carry In a On-Site zárukou Záručný servis typu (Customer Carry In) a záručný servis u zákazníka typu (On-Site) pre profesionálne produkty HP Enterprise poskytujú autorizovaní servisní partneri HPE.
 02 6862 2179
  Pri nahlasovaní reklamácie je dôležité mať pripravené:
sériové číslo (SN) produktu
doklad o kúpe
popis hlásenej závady
adresu pre doručenie

Záručné reklamácie Spotrebiteľských notebookov, počítačov, monitorov a tlačiarní HP

Spotrebiteľské notebooky HP  Spotrebiteľské počítače HP Spotrebiteľské monitory HP Spotrebiteľské tlačiarne HP

ENVY
Spectre
Omen
Victus
Pavilion
DeskJet
LaserJet
OfficeJet
...

Pre zariadenia s Carry In a On-Site zárukou Záručný servis typu (Customer Carry In) a záručný servis u zákazníka typu (On-Site) pre profesionálne modelové rady notebookov, počítačov a monitorov HP, poskytujú autorizovaní servisní partneri HP.
  Pri nahlasovaní reklamácie je dôležité mať pripravené:
sériové číslo (SN) produktu
doklad o kúpe
popis hlásenej závady
adresu pre doručenie
  Preprava do servisu je realizovaná prostredníctvom kuriérskej služby.
Zariadenie bude vyzdvihnuté na vašej adrese a dopravené do servisného strediska a po vykonanej oprave doručené späť na vašu adresu.

Záručné reklamácie profesionálnych tlačiarní a multifunkčných zariadení HP

Profesionálne tlačiarne HPProfesionálne multifunkčné zariadenia HP

LaserJet Enterprise
LaserJet Pro
OfficeJet Pro
Enterprise PageWide

Pre zariadenia s Carry In a On-Site zárukou Záručný servis typu (Customer Carry In) a záručný servis u zákazníka typu (On-Site) pre profesionálne modelové rady tlačiarní a multifunkčných zariadení HP, poskytujú autorizovaní servisní partneri HP.
  Pri nahlasovaní reklamácie je dôležité mať pripravené:
sériové číslo (SN) produktu
doklad o kúpe
popis hlásenej závady
adresu pre doručenie
  Preprava do servisu je realizovaná prostredníctvom kuriérskej služby.
Zariadenie bude vyzdvihnuté na vašej adrese a dopravené do servisného strediska a po vykonanej oprave doručené späť na vašu adresu.

Záručné reklamácie príslušenstva HP a produktov ostatných výrobcov

Príslušenstvo pre HP 

Adaptéry
Dokovacie stanice
Klávesnice
Myšky
Brašne
...

 043 4224 771 (PO-PIA 8:00-17:00)

Určené len pre príslušenstvo HP (adaptéry, dokovacie stanice, brašne a pod.) a produkty ostatných výrobcov zakúpené cez internetový obchod hp-shop.sk.
Adresa servisu:

Euroline computer s.r.o.
(CMC Data)
Svätoplukova 245/7
036 01  Martin

  Pri nahlasovaní reklamácie je dôležité mať pripravené:
číslo objednávky
sériové číslo (SN) produktu
popis hlásenej závady

POZÁRUČNÝ SERVIS

V našom servise vykonávame pozáručný servis na všetky produkty predávané v internetovom obchode hp-shop.sk.

Pre nacenenie pozáručnej opravy postačuje vyplniť formulár a vyžiadať si cenovú ponuku, alebo doručiť zariadenie do nášho servisného strediska v Martine. Analýzu poruchy a ponuku na servis väčšinou nie je možné spraviť na diaľku, preto vás môže servis požiadať o doručenie tovaru do servisného strediska v Martine.

TOVAR DO SERVISU JE MOŽNÉ DORUČIŤ:

  • OSOBNE NA PREDAJŇU
  • ZASLAŤ KURIÉROM na našu adresu
  • OBJEDNAŤ ZVOZ DO SERVISU (balík do 10 kg)

CENOVÁ PONUKA

 Pred vyžiadaním cenovej ponuky doporučujeme kontaktovať servis telefonicky 043 4224 771 pre overenie, či bude pre nacenenie opravy zariadenia potrebné doručiť ho do servisu.

Pokiaľ chcete využiť zvoz zariadenia do servisu, vyplňte vo formulári adresu na vyzdvihnutie zásielky. Odoslaním formulára súhlasíte s podmienkami a cenou za poskytnuté služby.

 Servis môže vyžadovať platbu za diagnostiku vopred. Pokiaľ bude na zariadení vykonaný servis, poplatok za diagnostiku vám bude odrátaný od ceny servisu.

VYSTAVENIE PONUKY

Po analýze poruchy vám zašleme cenovú ponuku na servisnú službu alebo opravu, vrátane potrebných náhradných dielov.

 Cenová ponuka na náhradné diely do 5 pracovných dní.

AK VÁM CENOVÁ PONUKA NEVYHOVUJE

Pokiaľ s cenovou ponukou na opravou nebudete súhlasiť, bude vám účtovaný poplatok za základnú analýzu a nacenenie opravy:

29,90 € s DPH

SERVIS

Ak budete s opravou a cenou podľa ponuky súhlasiť, bude vám účtovaný poplatok za základnú analýzu a cena za poskytnuté služby, doprava zariadenia späť k vám je bezplatná.

 Servis môže vyžadovať platbu za náhradné diely potrebné na opravu vopred.

 Produktové číslo (PN) a Sériové číslo (SN) produktu sú potrebné pri požiadavke na náhradné diely.
 ZARIADENIE ZABAĽTE TAK, ABY SA PRI PREPRAVE NEPOŠKODILO. Prepravná služba ani naša spoločnosť neručí za nedostatočne zabalené zariadenie.

POKYNY PRE SPRÁVNE ZABALENIE ZÁSIELKY

Správne zabalenie zásielky

Zasielané zariadenie je nutné riadne zabaliť tak, aby pri preprave nedošlo k jeho poškodeniu. Reklamované zariadenie zabaľte najlepšie do originálnej alebo inej pevnej krabice. Priestor medzi obalom a produktom vyplňte obalovým materiálom a uistite sa, že sa zariadenie ani priložené príslušenstvo pri manipulácii s krabicou nepohybuje.